środa, 27 czerwca 2018

Szkatułka, która przynosi nadzieję.

Witajcie. 
Projekt który dziś Wam pokażę, to specjalne zamówienie uczniów, które wręczyli jako podziękowanie swojej ulubionej wychowawczyni za trud włożony w ich wychowanie. Odpowiedzialność ogromna, bo trzeba stworzyć coś pięknego, niepowtarzalnego i prosto z serca. Dawno nie wykonywałam tych moich ukwieconych puzderek, więc trochę ręka mi drżała, przy nakładaniu kolejnych warstw farb, pyłków i wosków. Efekt finalny mnie jednak miło zaskoczył, gdyż moim zdaniem wyszła bardzo delikatna i kobieca praca. Plus odzyskałam nadzieję, w swoje możliwości manualne. Do tego miałam fajny bonus od anyżu, którego użyłam w kompozycji. Podczas suszenia kolejnych warstw rozgrzany, dawał piękną woń a i po zakończonej pracy pudełko delikatnie pachniało. Z przecieków wiem, że Pani była wzruszona. I o to chodziło! 
W stopce nie znajdziecie linku do farb, bo korzystałam z Magicalsów LSG oraz napisu, bo to było jedno z tych specjalnych zamówień, które i Wy możecie złożyć pisząc do Szefowej Lidki.

A teraz zobaczcie sobie duuuużo tym razem, zdjęć. Pozdrawiam!












BibuÅ‚a samoprzylepna, dwustronna 9mm Gesso biaÅ‚e SeeArt 120 mlPasta żelowa bÅ‚yszczÄ…ca - Daily Art 100 ml 

Zestaw szpatuÅ‚ek plastikowychRóża zielono-kremowa - zestaw kwiatów tekstylnych z liśćmi  Atomizer Joy!
Kwiatki pÄ…czki róży 10 mm - biaÅ‚eMaska - XOXO - Strength in Numbers Kwiatki cynia - biaÅ‚e
Mieczyk kremowo-żółty - zestaw kwiatów tekstylnychKwiatki róże tekstylne - biaÅ‚e 30 mm Listki omszaÅ‚e
Anyż

12 komentarzy:

  1. nie dziwię się ja też bym się wzruszyła po otrzymaniu takiego prezentu- zachwycająca praca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Najlepsze w tworzeniu takich użytkowych prac jest właśnie ten moment zaskoczenia na twarzach obdarowanych osób. Pozdrawiam Wando

      Usuń
  2. Fantastyczne pudełko! 😍 Zazdroszczę obdarowanej.😋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja jej też zazdroszczę
      😉 Dziękuję za odwiedziny.
      😙

      Usuń
  3. Cudne pudełko!!!
    eh, też bym się wzruszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak właśnie miało być Dziękuję za odwiedziny. 😀

      Usuń