wtorek, 17 lipca 2018

Gościnna Projektantka - Agnieszka


Hej,

mam na imię Agnieszka a mój pseudonim to papierowa noc. 


Jestem mamą małego łobuziaka i żoną kochającego męża. Moje prace są moją odskocznią od ciągłego pośpiechu, hałasu czy natłoku obowiązków.



Nie skupiam się na jednym. Cały czas staram się rozwijać poprzez próbowanie coraz to nowych rzeczy. Oczywiście zaczęło się od filmików na YT i potem to już samo poszło. Lubię tworzyć w technice scrapbooking, cardmaking, ale i podglądam jak piękne powstają rzeczy w technice decoupage.



Obecnie poznaję technikę mixmedia , oprócz tego chętnie robię kwiaty z foamiranu, które dodaję do swoich prac.:)



 Mam nadzieję, że choć odrobinę Was zaciekawiłam. Zainteresowanych zapraszam na mojego bloga papierowanoc.blogspot.com.

Serdecznie pozdrawiam 
Agnieszka

10 komentarzy: