niedziela, 15 lipca 2018

W dniu ślubu

Witajcie :)

sezon ślubny w pełni, więc dziś przychodzę do Was z dwoma kartkami z tej okazji.
W obu kartkach wykorzystałam grafiki z arkusz nr 7 z kolekcji Hello Lovely.

Pierwszą kartkę połączyłam z papierem UHK z kolekcji Terra Incognita. Uzupełnienie stanowi ramka
Arabeska oraz kwiaty.




W drugiej kartce wykorzystałam delikatny papier z kolekcji It's me - arkusz nr 2 i również oczywiście delikatne kwiaty.



ostatnio bardzo polubiłam taką formę kartek, gdzie przód jest dzielony i asymetryczny.
Wykonanie kartek nie jest ani trudne, ani bardzo pracochłonne za to efektowne ;)

Materiały:
  

  

  





5 komentarzy:

  1. Super kartki a grafiką jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają prześlicznie, inne niż dotychczas. Piękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Mnie też się podobają takie fikuśne:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki. Asymetria przodu dodaje im atrakcyjności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna taka niespotykana praca.

    OdpowiedzUsuń