sobota, 7 lipca 2018

Okrągłe LO..



Hej, skoro zaczął się czas wakacji nie mogło u Mnie zabraknąć takiej właśnie letniej pracy. Dlatego też przygotowałam dla Was bardzo ciepłą propozycje w formie okrągłego LO. Muszę Wam się przyznać, że motyw liści totalnie mnie zdominował dlatego też jak zobaczyłam kolekcję Let's flamingle od Piątku Trzynastego byłam wręcz zachwycona. Idealne połączenie liści, flamingów i papużek nie wspominając o kwiatach i kolorach. Totalna bomba, bardzo się cieszę, że te papiery trafiły również na essowe półki. Z tego względu, że postawiłam na dość bogatą i kwiecistą kompozycję z tej kolekcji nie chciałam przesadzić z resztą dodatków dlatego wybrałam jedynie tekturkę z kwiatami i listkami które zyskały oprawę pasującą do całości. Wiem, że tradycyjne LO są w formie kwadratowej ale skoro są wakacje postawiłam na ciut inną wariację mam nadzieję, że korzystną.





Użyłam:

    




-Rainbow color duo - lilac i yellow amber
-Ayeeda Shiny Powder-cyan green
Tekst wycięłam z dodatkowej karteczki z napisami którą znalazłam jako gratis w paczce ;)


Pozdrawiam gorąco i życzę przyjemnego cieplutkiego dnia :)



7 komentarzy:

  1. Przepiękny scrap. Kompozycja kwiatowa jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ogromnie Pani Dorotko :* :* Przyjemnego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie ubrałaś zdjęcie!! marzy mi się zrobienie takiego LO, ale chyba odwagi mi brak:P Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób koniecznie.. :) W LO można zawrzeć fantastyczne wspomnienia nie ma co się bać :)

      Usuń
  4. Chyba pierwszy raz widzę LO w takim kształcie. Bravo za pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można spotkać czasem choć bardziej jest popularna ta kwadratowa wersja :) Dziękuję serdecznie :* Pozdrawiam

      Usuń
  5. Wygląda wspaniale, piękne rajskie kolory i kwiaty.

    OdpowiedzUsuń