piątek, 7 grudnia 2018

Fotel Świętego Mikołaja...

Witajcie!
W dzisiejszej inspiracji mam nadzieję przenieść Was w świat Św. Mikołaja za sprawą pracy którą na dziś przygotowałam :)
Z papierów Vintage Damask powstał fotel dla Św. Mikołaja! Ozdobiłam go Essowymi tekturkami oraz elementami do wycięcia z tego arkuszu. Ośnieżyłam go za pomocą białego gessa. Fotel kryje w sobie miejsce na upominek w postaci vouchera lub możemy ukryć w nim "Mikołajkowe" życzenia... 








WYKORZYSTANE MATERIAŁY

Vintage damasks 02 - papier do scrapbookingu Vintage damasks 04 - papier do scrapbookingu Vintage damasks 03 - papier do scrapbookingu  
Ho ho ho - ramka owal - tekturka do scrapbookinguVintage elements 02 - papier do scrapbookingu  Christmas Swirls - Wesołych Świąt 1 - tekturka do scrapbookingu - 2 szt.  
Farba akrylowa 3D 50 ml - Metal czerwony 14Klej Magic - tubka Gesso białe SeeArt 120 ml 
Sznurek biały Pasta brokatowa - Daily Art - jaskrawa srebrna 
POZDRAWIAM SERDECZNIE


8 komentarzy:

  1. Zachwycający. Aż chce się znowu być dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, bardzo oryginalny jeszcze takiego nie widziałam. Ogromne brawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zaskoczyłam. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Piękne i pomysłowe opakowanie.

    OdpowiedzUsuń