niedziela, 16 grudnia 2018

Świąteczne obrączki na serwetki - tutorial

Witajcie :)

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Już za moment będziemy nakrywać do stołu, będzie pięknie, elegancko, odświętnie.
Dziś chcę Wam pokazać bardzo szybkie świąteczne obrączki, które mogą uświetnić nasz stół lub być doskonałym prezentem. Do pracy możemy zachęcić też nasze dzieci, gdyż wzór jest bardzo prosty :)


Do ich wykonania potrzebujemy papier kraft, papier scrapbookingowy oraz ozdoby. Ja dodatkowo wykonałam kwiatki z białego foamiranu ;)


Dodatkowo przyda się klej, taśma dwustonna i pistolet na klej.  Do ozdoby dodatkowo wykorzystałam perełki samoprzylepne oraz białe pomponiki.

Moje obrączki mają wysokość 5,5 cm oraz szerokość 9 cm. Dodatkowo mają też grubość ok. 8 mm.
Dzięki temu można łatwo włożyć serwetkę oraz sztućce.


Najpierw zagięłam papier kraftowy a później stopniowo doklejałam papier ozdobny zaginając go w odpowiednich miejscach.


Dzięki temu papier ładnie się układa i nie marszczy.


Na koniec skleiłam całość w jedną obrączkę


Przyszedł czas na ozdabianie. Satynową wstążeczkę przykleiłam na taśmę dwustronną aby się nie przesuwała. Pamiętajcie, by nie przyklejać wstążeczki na klej, bo powstaną brzydkie plamy.
Miejsce łączenia wstążeczki jest ukryte pod dekoracją z przodu.



Po przyklejeniu wstążeczki wszystkie elementy przykleiłam za pomocą kleju na gorąco.
I to wszystko :)


Moje obrączki zapakowałam w pudełeczko ozdobne :)


Moje obrączki świetnie wpisują się w dwa nasze wyzwania. Jedno na blogu, o którym możecie poczytać i zainspirować się tutaj. Drugie wyzwanie trwa na naszej grupie na FB Zainspirowani - grupa inspiracyjna sklepu Essy-Floresy a jego autorką jest Agnieszka Ka.

W pracy wykorzystałam:

  

   

   

Pozdrawiam


7 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają. Dobry pomysł z tym kształtem, bo okrągłe zajmują dużo miejsca przy przechowywaniu i czasem zgniatają się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) tak, też wolę ten kształt ze względu na możliwość łatwego przechowywania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są ☺ I faktycznie można je zrobić wspólnie z dziećmi, które wielokrotnie tu prezentowały swoje talenty.
    Dziękuję za wspomnienie o wyzwaniu na grupie FB 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) przecież wspólnie się bawimy ;)

      Usuń