wtorek, 25 grudnia 2018

Zima...

Witajcie:)
Na wstępie życzę Wam spokojnych, pogodnych oraz zdrowych świąt Bożego Narodzenia.
Z małymi kłopotami w związku z awarią komputera dzisiejszy post nieco później niż zwykle.
W dzisiejszej inspiracji chciałam Wam pokazać LO na bazie papieru Vintage damasks. Wybrałam arkusz niebieski, który wspaniale oddaje klimat zimy. Wzbogaciłam go essowymi tekturkami z kolekcji Ho ho ho. Mam nadzieję, że udało mi się Was przenieść w zimowy nastrój, którego z roku na rok coraz mniej za naszymi oknami...









Wykorzystane materiały

Ho ho ho - ramka koło - tekturka do scrapbookinguVintage damasks 01 - papier do scrapbookingu Ho ho ho - border - tekturka do scrapbookingu
Klej Magic - tubkaHo ho ho - ramka kwadrat - tekturka do scrapbookingu Zegar 1 - tekturka do scrapbookingu
Brokat  opalizujący - drobny nr 1Taśma dystansowa - 2 mm Farba podkładowa biała SeeArt 120 ml

2 komentarze: