piątek, 21 grudnia 2018

Kajet na dobre pomysły ...

Witajcie !
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam mój kajet , w którym mam nadzieję , że uda mi się zapisywać moje pomysły na nowe prace , jakieś ciekawe zasłyszane czy przeczytane słowa - po prostu taki podręczny zbiór inspiracji . Do tej pory spisywałam takie rzeczy na luźnych karteluszkach , które potem gdzieś przekładałam i w końcu gubiłam ... 
Ale do rzeczy - okładkę mojego notatnika robiłam z beermaty i okleiłam płótnem introligatorskim . Do wykończenia okładki użyłam papierów Vintage damasks i essowych tekturek . Wewnątrz pokusiłam się o dodatkowe kieszonki , małe koperty na drobiazgi i kilka tagów . Całość pomyślana jest tak , żeby w miarę potrzeb można było przechować mnóstwo różnych drobiazgów , a w przyszłości sam notes wymienić na nowy wykorzystując okładkę .
I pora na zdjęcia ;)











Ze sklepu Essy-floresy wykorzystałam :










   

Pozdrawiam Was serdecznie
Ola


                                                  




1 komentarz: