poniedziałek, 7 stycznia 2019

Keep calm...

Serdecznie witam Was po raz pierwszy w nowym roku.
Na dziś przygotowałam pracę mediową :) Wykorzystałam drewniane pudełko, które już od dłuższego czasu czekało cierpliwie na swoją kolej... W naszym sklepiku znajdziecie drewniane przedmioty do zdobienia TUTAJ.
Pokryłam je białym gesso, następnie za pomocą niezawodnego kleju Magic przykleiłam wszystkie dodatki- Essowe tekturki, śrubki, podkładki, nakrętki, sprężynkę ( takie metalowe cuda ze skrzynki narzędziowej partnera ;)).... w centralnym punkcie "kompozycji" umieściłam tubkę po zużytej maści... całość ponownie pokryłam gesso. Po dokładnym wysuszeniu przyszła pora na preparaty imitujące rdzę- wszystkie których użyłam znajdziecie na końcu posta... Napisy oraz tubkę pokryłam preparatem do spękań.
Moja praca niesie odrobinę przesłania na ten rok....KEEP CALM AND MIXED MEDIA :):)










Wykorzystane materiały

ZÄ™batki - tekturka do scrapbookinguPudeÅ‚ko drewniane na herbatÄ™ 9 komór TÅ‚o - zÄ™batki - tekturka do scrapbookingu
Gesso biaÅ‚e SeeArt 120 mlBordery - patyczki - tekturka do scrapbookingu Napisy - Mixed media & Co. - tekturka do scrapbookingu
Pasta efekt rdzy - ciemny brÄ…z 01Crackle Accents 2oz  Pasta efekt rdzy - rdzawy brÄ…z 03
Pasta pozÅ‚otnicza - zÅ‚oto dukatowePasta efekt rdzy - patyna 06 Pasta efekt rdzy - szmaragd 07
Ayeeda Mists Pearl - Pearl Brown  - brÄ…zTusz SPLASH! - Czarny Klej Magic - tubka




Pozdrawiam serdecznie

4 komentarze:

  1. Świetna praca, piękne kolory ☺ też czekają na mnie skrzynki do ozdobienia, ale w mix mediach dopiero raczkuje ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Mam nadzieję,że choć trochę zainspirowałam. Ważne by się nie bać i eksperymentować!!!Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Rewelacja! Użyć pustą tubkę, żeby wyszło małe dzieło sztuki... Cudo 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo:) BArdzo mi miło:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń