poniedziałek, 21 stycznia 2019

Najlepsze życzenia

Witam Was serdecznie !
Chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować kartkę uniwersalną - będzie świetnie nadawała się jako kartka imieninowa , urodzinowa czy rocznicowa . Tym razem wybrałam nieco inną formę - a mianowicie pokusiłam się o wykonanie kartki pop up . Przeważnie tego typu formy można znaleźć w albumach , ale całkiem ciekawie prezentuje się też jako kartka . 
Jako główny element posłużyła mi ramka z kolekcji Royal - zrobiłam z niej shaker box , umieszczając wewnątrz tekturkowy napis . Jeśli chodzi o papiery , to połączyłam trzy kolekcje - essowe Vintage damasks oraz Bananarama i Terra Incognita od UHKGallery . Dodatkową ozdobę stanowią samodzielnie wykonane foamiranowe kwiatki . 
Wewnątrz kartki umieściłam małą kieszonkę z tagiem . Wyeksponowałam też miejsce na życzenia . 









Ciekawa jestem - wykorzystujecie takie elementy pop up w swoich pracach ?
Ze sklepu Essy-floresy wykorzystałam :

 



















Pozdrawiam serdecznie
Ola


4 komentarze:

  1. Fajna kartka, ciekawa forma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Forma chyba głównie albumowa , ale myślę , że jako kartka też daje radę ;)

      Usuń
  2. Pięknie wygląda. Ja tylko raz zrobiłam taką kartkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Tak jakoś zamarzyło mi się coś innego , bo na ogół też rzadko robię takie kartki ...

      Usuń