czwartek, 15 sierpnia 2019

Dla smakosza herbat

Witajcie,

dziś chciałabym pokazać Wam fajny pomysł na wręczenie prezentu dla osoby lubiącej herbatki. Zamiast zwykłego pudełeczka herbaty domek mieszczący mnóstwo torebeczek.


Na daszku umieściłam kwiatową kompozycję. Tym razem kwiaty zrobiłam z foamiranu. Nie jestem miłośniczką robienia kwiatków, ale czasami te umiejętności się przydają ;)


Przyznaję, że takie, jak zrobiłam, robi się szybko i prosto.  Zawsze też mozna dorobić w takim kolorze, jaki akurat jest potrzebny.


Do kompozycji dodałam odrobinę sizalu i gazy, które uwielbiam, kilka listków i czywiście kwiatki.
Myślę, że to całkiem fajne opakowanie, które jednocześnie może stać się dekoracją.

Materiały:
   

  

   


Pozdrawiam



4 komentarze:

  1. To rzeczywiście niezwykły prezent :) Super wyszło! Aż mi się zachciało skleić tę herbaciarkę z tekturek, które kupiłam u Ciebie przed wakacjami :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas najwyższy więc zabrać się za pracę ;) pochwal się, co zrobisz :)

      Usuń