poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Geode resin art- czyli pierwsza próba na zamiennikach

Witajcie!

Dzisiaj pokażę Wam moją pierwsza pracę z cyklu geode resin art, czyli z polskiego na nasze praca na blejtramie, która ma przypominać nieco przekrój kamieni szlachetnych czy naturalnych kryształów. Przy okazji wykorzystałam tutaj kolejną technikę, tzw puring. To nic innego jak płynna baza w kubeczku a w nią wlewamy inne płynne pigmenty, następnie wszystko wylewamy na blejtram, deskę i tworzymy zacieki. Ja dodałam jeszcze kilka innych mediów dla uzyskania fajnych efektów. Noszę się z zamiarem kupienia żywicy i stworzenia prawdziwego geode art, choć myślę, że ten jak na pierwszy raz też wyszedł przyzwoicie. Zresztą, oceńcie sami bo zrobiłam dużo zdjęć i zbliżeń. :)

















Pozdrawiam


W pracy wykorzystałam:

Medium 2-skÅ‚adnikowe do maÅ‚ych spÄ™kaÅ„Aura Ink Renesans nr 100 - biaÅ‚y Gesso biaÅ‚e SeeArt 120 ml
Tusz SPLASH! - Glitter BronzeÅ»wirek drobny - Yellow sand - piaskowy żółty Mika w pÅ‚atkach - czarna -  3-5 mm

2 komentarze: