sobota, 3 sierpnia 2019

Kartka urodzinowa z tortem i koronkami

Cześć :)

Dzisiaj chciałabym się podzielić moją ostatnią inspiracją w ramach Essowego DT.

Było mi bardzo miło, że mogłam być częścią zespołu i projektować dla sklepu Essy Floresy przez te kilka miesięcy :)

Dziś pokażę Wam moją ostatnią pracę - kartkę urodzinową z torem i koronką stworzoną dla mojej przyjaciółki, Marianny :)

Postawiłam w tej pracy na maksymalną prostotę i minimalizm, co rzadko mi się zdarza. Głównym ozdobnikiem jest tutaj piękna koronka i wspaniałe Essowe papiery :)

Naprawdę niewiele potrzeba, aby stworzyć ciekawą kompozycję :)





Jak Wam się podoba? :)

UŻYTE MATERIAŁY: 

Essy Floresy - Vintage Damask 01



Torcik z kolekcji It's me








2 komentarze:

  1. Praca przeurocza :) Miło było Cię tu oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystyka odbiegająca od kanonu, ale dzięki temu przykuwająca wzrok.
    Miło było się tu z Tobą spotykać, powodzenia w nowych wyzwaniach i do zobaczenia w internetach 😊

    OdpowiedzUsuń