niedziela, 17 lutego 2019

Gościnna Projektantka - Kinga

Cześć,

mam na imię Kinga choć większość osób zna mnie jako Ki (kigabet vel Ki) i to imię zdecydowanie bardziej wolę.
Żona, mama i wielka miłośniczka kotów na których punkcie mam totalnego bzika, o czym wiedzą ci co mnie znają ;)(obecnie na stanie cztery czworonogi + nasza mała gromadka 5 kotów miejskich z Brzozowickiej)

jestem osobą o wielu pasjach i zainteresowaniach ... obecnie mój świat kręci się między scrapbookingiem a rysunkiem i malarstwem (obecnie studentka drugiego roku Studiów Podyplomowych we Wrocławiu na ASP na wydziale Malarstwa <3)





Zarówno w scrapbookingu jak i w malarstwie "kręci" mnie najbardziej sam proces tworzenia:
od pomysłu... przez analizę... dobór dodatków... elementów... komponowanie... wykorzystywanie przypadku... po proces końcowy... mój styl jest jak ja, czyli oddaje dokładnie to co w danej chwili
czuje, przeżywam, doświadczam ... czemu w jakiś sposób "ulegam"... stąd dwa przeciwne bieguny w moich pracach: porządek i chaos.




Moje prace są bardzo kobiece, pełne mediów, kolorów, chlapań i kwiatów jednak oraz częściej sięgam po męskie formy, bo uwielbiam wychodzić z własnej strefy komfortu by się rozwijać i poszukiwać nowych dróg rozwoju dla siebie i swoich pasji




Pozdrawiam


2 komentarze: