czwartek, 21 lutego 2019

Pamiątka komunijna

W dzisiejszej inspiracji chciałabym pokazać Wam mój sposób na komunijne zdjęcia . A właściwie to sposób na ich wręczenie . Dla najbliższych zrobiłam malutkie albumiki , a dla reszty zainteresowanych takie właśnie foldery na kilka zdjęć .
Do ich wykonania użyłam chyba najbardziej uniwersalnych papierów , z jakimi się spotkałam . Nie dość , że są ponadczasowe , dobre na każdą okazję , to jeszcze świetne jakościowo . Wykorzystałam kolekcję Hello lovely - okleiłam nimi całą bazę folderu . Do nadania folderowi komunijnego charakteru użyłam essowych komunijnych tekturek ( a jest z czego wybierać ) oraz elementów z papierów Laserowe Love First Love . Tekturki pokryłam warstewką pasty woskowej SeeArt i lekko potuszowałam zielonym tuszem , przez co stały się wyraźniejsze . 
Na pierwszej stronie zostawiłam miejsce na wpisanie dedykacji , a na pozostałych kartach zmieści się sześć zdjęć formatu 9 cm na 13 cm . Tagi i tekturki na poszczególnych stronach są w taki sposób przyklejone , żeby można było swobodnie podłożyć pod nie zdjęcia . Gdyby pojawiła się potrzeba umieszczenia w folderze większej ilości fotografii , na ostatniej stronie wkleiłam kieszonkę .  
Całość jest zawiązywana na podwójną wstążeczkę .













Ze sklepu Essy-floresy wykorzystałam :




Przesyłam pozdrowienia !
Ola










4 komentarze: