sobota, 16 lutego 2019

Miłosne klimaty


Witajcie :)

ostatnio wzięło mnie na ślubne klimaty. Może to za sprawą lutowego święta ;)

Tym razem mam dla Was dwie kartki, obie wykonane na bazie papierów "Hello lovely". Zarówno delikatna szarość jak i odcień złota pasują do tej uroczystości. Papiery zaś są tak uniwersalne, że każde dodatki do nich pasują.

W pierwszej kartce wykorzystałam wesołą grafikę z arkusza nr 7




W drugiej pracy głównym elemendem jest delikatna kwiatowa kompozycja.




Wykorzystane materiały:

  
   

Pozdrawiam


2 komentarze:

  1. Śliczne kartki. Na prawdę niezwykle udana jest ta kolekcja. Mały dodatek i w zasadzie kartka gotowa. Mnie ostatnio ten papier (obie jego strony) towarzyszyły przy tworzeniu zaproszeń na babyshower.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cieszę się, że kolekcja się podoba. Ja też ją lubię, bo pasuje do każedej okazji :)

      Usuń