poniedziałek, 25 lutego 2019

Mini album

Witajcie!
W dzisiejszej inspiracji przygotowałam mini album. Na jego bazę wykorzystałam tylko jeden arkusz papieru, dodatki to użyty drugi. Dla kontrastu kolorów użyłam czerwieni by wyciąć kliszę oraz koła pod kompozycję na froncie.
Świetnie sprawdziła się tekturka z najnowszej kolekcji Eski. Wykorzystałam dwie- jedną by ozdobić okładkę a drugą pocięłam na trzy kawałki i ozdobiłam środek. 
Album dość intensywnie ostemplowałam i pochlapałam:)
Mam nadzieję, że będzie się Wam podobać... 















WYKORZYSTANE MATERIAŁY

Eski - ramka 2 - tekturka do scrapbookinguVintage damasks 04 - papier do scrapbookingu Vintage damasks 02 - papier do scrapbookingu
Gesso biaÅ‚e SeeArt 120 mlTusz niezmywalny 20 ml - biaÅ‚y Tusz niezmywalny 20 ml - czarny

2 komentarze:

  1. Super pomysł:)Bardzo mi się podoba.:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuję, również pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń