wtorek, 23 kwietnia 2019

Art journal mrocznie

Dzień dobry.
Dzisiaj zaproponuję wpis do art journala. Wykonałam go przy pomocy szablonu, pasty strukturalnej i czarnego gesso. Głębię uzyskałam dzięki woskom i białej , rozcieńczonej farbie akwarelowej w kolorze bieli. Kolor to farby SeeArt do efektu rdzy oraz farby 13 arts. Skromnie ale z przyjemnością wykonałam taką minimalistyczną pracę. 





Pozdrawiam

 W pracy wykorzystałam
Pasta efekt rdzy - szary piryt 09Ayeeda Medium - Pasta modelujÄ…ca Ayeeda Medium - Gesso Czarne

Pasta woskowa SeeArt - Srebro księżycowePasta pozłotnicza - złoto dukatowe


3 komentarze:

  1. Cudowna praca, lubię takie mroczne klimaty. Kolory wspaniale dobrane. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za tak miły komentarz. Pozdrawiam cieplutko. ❤️

      Usuń
  2. A ja nie przepadam za mrocznymi klimatami, ale u Ciebie zawsze się zachwycam :) Pióro jest cudnie spatynowane! 😍

    OdpowiedzUsuń