czwartek, 25 kwietnia 2019

Przybornik...

Witajcie :)
W dzisiejszej inspiracji przychodzę do Was z mediową pracą. W ramach wiosennych porządków przygotowałam na swoje biurko nowy przybornik, tak by w jednym miejscu pomieścić wszystkie pędzle i inne przydasie...
Praca recyklingowa- wykorzystałam tuby do których są pakowane syropy, przycinając je do odpowiedniej wysokości. W pierwszej kolejności pokryłam je czarnym gesso i następnie farbami-niebieską i zieloną...Pojemniki z tyłu ozdobiłam wzorem nałożonym przez maskę za pomocą gel medium. Pojemniki z przodu ozdobiłam swoją ulubioną tekturką z kolekcji Eski.
Całość delikatnie wykończona woskami i czarnym gesso.









WYKORZYSTANE MATERIAŁY

Klucz prosty - metalowa zawieszka/charm - antyczny brÄ…z 47 x 15 mmEski - ramka 2 - tekturka do scrapbookingu Serwetka kwadratowa - metalowy dekor 4x4 cm


Gesso czarne SeeArt 120 mlPasta woskowa SeeArt - Srebro księżycowe Farba Vintage - toÅ„ oceanu/ocean grey 100 ml
Renesans Żel 3d Heavy Body mat 125 ml

8 komentarzy:

  1. Cudeńko, aż sama muszę coś zrobić na biurko 😆

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuję...oczywiście zachęcam do własnego twórczego "porządku" na biurku.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjawiskowa praca, niesamowicie piękny i praktyczny przybornik. Kolory mnie zachwycają, można poczuć zapach morza. CUDO! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej BARDZO dziękuję...Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń