sobota, 27 kwietnia 2019

Tutorial na Taga Vintage

Witajcie! 
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam krótki tutorial na taga w stylu Vintage.

Użyłam bazy taga, tekturek z dwoch zestawów trybików od Essy-Floresy ,do których dobrałam papier z firmy Stamperia.

Użyłam także taśmy dwustronnej ,kostek dystansowych, odlewów z żywicy, tuszu i wosków oraz kleju vikolowego , tasiemek ( do wszystkiego linki znajdziecie na końcu posta)


Papier nakleiłam na bazę za pomocą taśmy dwustronnej, wycięłam skalpelem i z każdej strony spiłowałam nadmiar papierem ściernym na kostce. Wydarłam z papieru dwa elementy papieru, które stanowiły będą część mojej kompozycji.


Wszystko ułożyłam na największej tekturce trybika.


Następnie dołożyłam tasiemkę, mniejsze trybiki z drugiego zestawu oraz kilka metalowych złomków i wyciętą z papieru panią. Wszystko potuszowałam na bokach i tekturki podmalowałam delikatnie woskiem by nabrały wyrazu.

Całość prezentuje się tak 


Pozdrawiam DT Pati


tutaj zostawiam Wam linki do sklepu gdzie znajdzie to co można wykorzystać w pracy podobnej do tej:












Oczywiście jeśli jest coś czego chwilowo nie ma na stanie w sklepie bardzo Was przepraszam czasem porwie mnie wena i nie sprawdzę dostępności jednak zawsze nasza wspaniała szefowa Lidka stara się by sprowadzić brakujące pozycje także piszcie maile co Wam potrzeba:) 







21 komentarzy:

  1. Świetny kurs, super praca! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tutek. Tag wyszedł świetny, przygotuję sobie podobny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny! Chętnie spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny tag !!! świetny tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kurs chętnie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tag! Dzięki za kursik na pewno się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny tag! I fajny kursik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt końcowy. Fajny kurs.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kursik, piękny tag wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń