środa, 17 kwietnia 2019

Gościnna Projektantka - Iwona

Witajcie,

Mam na imię Iwona i jest mi bardzo przyjemnie spotkać się z Wami na łamach bloga Essy-Floresy!
Scrapbookingiem i cardmakingiem zajmuję się już dość długo, ale mam wrażenie, że jeszcze wiele kart jest przede mną do odkrycia. Moje ulubione formy prac to layouty i minialbumy, które pozwalają mi "wyżyć się" artystycznie, ale nie stronię także od kartek i innych, mniej wymagających projektów.
Na dzisiejszą prezentację przygotowałam okładkę mojego nowego szkicownika-inspirownika. Macie takie kajety na notatki dotyczące powstających prac? Ja mam ich nawet kilka, chociaż na bieżąco notuję na ścinkach, które znajduję pod ręką :)
Mój nowy notatnik będzie przeznaczony do projektów nie związanych z papierem - postanowiłam w wolnych chwilach podziałać trochę z tkaninami: wyszywaniem, patchworkiem i aplikacjami - notes pomoże mi zorganizować sobie pracę z tą, nieco przeze mnie zapomnianą, dziedziną rękodzieła.
Okładkę wycięłam z tektury introligatorskiej i okleiłam jasnym papierem z kolekcji "Vintage Damasks" nr 3. Główne elementy, na których oparłam swój projekt, to serce z masy plastycznej oraz wyraziste kwiaty - uwielbiam kwiatowe kompozycje i rzadko tworzę prace, w których nie ma przynajmniej jednego kwiatka. Postanowiłam, że okładka będzie troszkę w stylu shabby, więc dodałam koronki i inne elementy pasmanteryjne, wśród których umieściłam die-cuty nawiązujące do krawiectwa. Kompozycję wzbogaciłam tekturkami: ornamentem , który pomalowałam złotym werniksem, oraz warstwowymi listkami róży, które pozostawiłam w naturalnym kolorze. Po raz pierwszy spotkałam się z dwuwarstwowymi tekturkami w formie liści i muszę Wam powiedzieć, że efekt bardzo mi się spodobał.
Fajnym wykończeniem mojej pracy okazała się drewniana szpulka w stylu vintage, którą postanowiłam zawiesić na jednym z kółek łączących okładki.
Zapraszam do obejrzenia:











Dziękuję za uwagę oraz możliwość zaprezentowania na blogu mojej pracy. Miło będzie mi również gościć Was na moim blogu: http://annamaria-radzyn.blogspot.com/ i na FB https://www.facebook.com/AnnaMariaPracowniaArtystyczna


Pozdrawiam serdecznie


4 komentarze:

  1. Śliczna kartka :) Dlatego też wpadnę również na Twojego bloga, żeby zobaczyć więcej prac :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca ☺ też mam notes na notatki do prac, ale najczęściej rysuje na luźnych karteczkach 😝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, no waśnie! Notes sobie, a notatki sobie :) Ale nie powstrzymuje mnie to przed tworzeniem kolejnych szkicowników. Teraz pora na notatnik ogrodniczy :)
      Dziękuję za uznanie :)

      Usuń