piątek, 5 kwietnia 2019

Nostalgiczny mix mediowy "come back"

Dzień dobry.
Wracam do Was po długiej przerwie, choć serduchem cały czas byłam z essowym teamem oraz z Wami, drodzy Czytelnicy. Dużo się w moim życiu działo i przez ten czas craftowanie musiało zejść na dalszy plan. Jednakże po malutku znów zabieram się do pracy. Ręce odwykły od pędzli a media nie poddają się tak łatwo ale nie ustaję w walce o ciekawe projekty dla Was. 

Dziś przedstawiam chustecznik w lekko zardzewiałej i leśnej odsłonie. Wykorzystane farby do efektu rdzy, farbki metaliczne oraz czarne gesso dały mrok i głębię pracy. Natomiast Rainbow Colors matowią i postarzają. Chrobotek jest roślinką, która nie więdnie gdyż pobiera z powietrza wilgoć, dlatego też tak chętnie użyłam jej w mojej pracy. Do tego "żelkowe" odciski z foremki, które ciekawie wkomponowały się w pracę. No i essowe tekturki, które ozłociłam folią w płatkach.

Mam nadzieję, że mój projekt Was nie rozczarował i będziecie znów do mnie czasem zaglądać. Buziaki i do zobaczenia. :)









Pozdrawiam


W pracy wykorzystałam

DecoArt Media Fluid Acrylics - Transparent Yellow Iron OxideAyeeda Medium - Gesso Czarne Mech chrobotek naturalny 

Pasta efekt rdzy - brÄ…z siena 02Listki wiosenne - tekturka do scrapbookingu 

6 komentarzy:

  1. Wspaniała praca, fajnie że wracasz i będzie można znów podziwiać Twoje prace, pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też się cieszę że wracam. Brakowało mi tego miejsca.

      Usuń
  2. Jak dobrze znowu zobaczyć Twoje "rdzewienie" 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że tęskniłaś. I dziękuję za komplement. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń