czwartek, 5 maja 2016

Art journal mediowo kryształkowy

Hej hej :)

Dzisiejsza praca jest trochę nietypowa jak na mnie ;) Dawno nie robiłam art journali, które pokazywałabym publicznie, więc mam małą tremę :). Zastanawiając się, jaką inspirację dla Was przygotować przyszła mi do głowy właśnie ta forma i postanowiłam pójść tym tropem.

Pracę zaczęłam od naklejenia słów przewodnich - wykorzystałam naklejkę z arkusza od 13arts (napisy w kolorze złotym). Następnie stronę ozdobiłam wstępnie przy pomocy maski i pasty strukturalnej, taśmy washi i stemplowania.

A potem to już tylko zabawa z kolorami :)) do uzyskania pożądanego efektu.



Pracę kolorowałam przy pomocy mgiełek z 13arts oraz Daily Art.



Nie mogło obyć się bez chlapania - wykorzystałam splash w kolorze zielonym, złotym brokatowym oraz srebrny i biały. Dodałam troszkę smaczków w postaci mikrokulek.


Dopełnieniem całości są kryształki samoprzylepne od ScrapBerry's.

Poniżej znajdziecie pełną listę produktów, których użyłam do wykonania tej strony:

                     

Pozdrawiam serdecznie :)



8 komentarzy:

  1. Uwielbiam żurnale, a Twój jest piękny, pastelowy, delikatny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je bardzo lubię. Sama nie wiem, czemu tak mało ich robię ;) To się chyba "musi" zmienić ;)

      Usuń
  2. Niesamowity, bardzo w moich kolorach :)
    Ja tam na razie podziwiam czyjeś wpisy. Ale coraz bardziej zaczyna mnie "korcić", tylko najpierw muszę dokładnie zbadać temat co i jak, po co i na co ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę zachęcam. To wspaniała zabawa i możliwość poznania swoich umiejętności twórczych. W journalu można wszystko :))

      Usuń
  3. zachwycająca i tremy tu nie widać, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była trema była przed pokazaniem pracy publicznie ;) Tak to czasem bywa ;)
      Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń