poniedziałek, 23 maja 2016

Organizer na biurko - zalterowany słoiczek

Chciałabym dziś pokazać Wam mój nowy pojemnik na biurko. Jakiś czas temu przygotowałam sobie kwiecisty organizer na pędzle i szpatułki, a od dziś mam też ozdobiony pojemnik na długopisy :)

Tym razem jako bazę wykorzystałam niewielki słoiczek. Wbrew pozorom przygotowanie takiego pojemnika nie zajmuje dużo czasu ani nie zużywa dużo materiałów :) Potrzebujemy tylko słoika, starej koronki, trochę farbek i kwiatów, sznureczek i praca gotowa :)


Niewiele potrzeba, żeby odmienić wygląd zwykłej rzeczy :)





Materiały, których użyłam do ozdobienia swojego organizera, znajdziecie oczywiście w naszym sklepiku:

                      


Pozdrawiam :)



10 komentarzy:

  1. Świetna metamorfoza. Cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do robienia takich przemian. Efekty często zaskakują ;)
      Dziękuję :*

      Usuń
  2. Mega, kapitalna i te kolorki świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki specjalnie dodające energii :)
      Dzięki :*

      Usuń
  3. oj będzie się dużo milej pracować

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękny, i te kolory niesamowite.
    Na mnie czekają już od jakiegoś czasu cztery słoiki i ciągle coś ważniejszego, jakoś zabrać się nie mogę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam. To na prawdę świetna zabawa, a efekty cieszą oko potem przez długi czas.
      Pochwal się efektami swojej pracy koniecznie!! :)

      Usuń