niedziela, 15 maja 2016

Komunijna pamiątka

Witajcie :)

Dziś, w majową niedzielę przygotowałam Pamiątkę Pierwszej Komunii Świętej.
Jej bazę stanowi pudełeczko wraz z bazą z firmy Rzeczy z Papieru.
Pudełeczko i baza jest lśniąco biała a do tego ma bardzo fajną gramaturę, która zapewnia całości stabilność



Całość utrzymana w bardzo tradycyjnej kolorystyce, w której świetnie sprawdziły się papiery Galerii Papieru - Wiek niewinności.
Wykorzystałam arkusz numer 03 i 06.



Sama kartka jest bardzo delikatna, zawiera tylko jeden element dekoracyjny, najważniejszy w tym dniu


dlatego wieczko pudełeczka jest zdecydowanie bogatsze. 
Użyłam moje ulubione kwiaty magnolii, do tego odrobinka dodatków i listków.


Napis pomalowałam białym Splash'em.


Produkty:


       


Pozdrawiam niedzielnie :)


4 komentarze: