niedziela, 29 maja 2016

LOVE

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z niebanalnym pomysłem na prezent ślubny
czyli kartką ze zdjęciem pary młodej ;)
Mimo mojego zamiłowania do mocnych barw i kontrastów
tym razem postawiłam na delikatny i romantyczny look :)
Za to niezmiennie - jest warstwowo, przestrzennie
i z rozbudowaną kompozycją kwiatową :)


Jako podstawę mojej kartki wybrałam niezawodną 
bazę do kartek od Rzeczy z papieru.
Pierwszą warstwę kartki i wszystkie skrapki pomalowałam 
clear gesso, kwiaty zaś - białym gesso.
Dzięki temu tło pod kompozycję wyszło delikatnie rozmyte,
a na kwiatach uzyskałam mocniejsze akcenty.


Media - rzecz jasna od 13@rts.
Trochę podmalówek mgiełkami,
nieprzewidywalne efekty mieszania się barw z Rainbow Color
oraz konturowanie i masa chlapań tuszami Splash!


Do uzupełnienia kompozycji wykorzystałam sizal, sznurek, samoprzylepne perełki
oraz essową tekturkową strzałkę, którą pozbawiłam grotu ;)


Nad taką pamiątka nie da się przejść obojętnie...

MATERIAŁOZNAWSTWO:


 
 
 

Pozdrawiam serdecznie!

6 komentarzy: