środa, 21 września 2016

Foldery na płyty z niespodzianką

Witajcie / Hello,

Dziś przybywam do Was z paroma etui na płyty wykonanymi 
dla upamiętnienia różnych uroczystości 
np. z okazji chrztu czy ślubu, a nawet i bez :).
Etui tym razem wykonałam sama , dekorując je przeróżnymi papierami i wycinankami.
Wykonałam również do nich mój własny digi stempelek, 
w którym pod kreską zmieniam napis adekwatny do okazji. 
Podzielę się z Wami nim na samym końcu posta. Możecie go uzupełniać ręcznie lub przy pomocy programu tekstowego.

Dodatkowo zrobiłam jeszcze stempelek MOC ŻYCZEŃ z serduszkiem w czterech różnych kolorach. Mam nadzieję, 
że Wam się spodobają :).
A teraz zapraszam na perę zdjęć z użyciem mojego digi stempelka.


Today I come to you with a few cases plates made ​​to commemorate various events 
for example: Baptism or a wedding , and even without :).

Case this time I made alone, decorating them with different papers and cutouts.
Also I made them my own digi a stamp , which under the dash changing the words appropriate to the occasion. 
I'm sharing it with you at the end of the post. 
You can filled it manually or by program text.

In addition, I did have a stamp BEST WISHES with heart in four different colors. I hope you like them :).
And now I invite you for a few pictures with my digi stamp.











ze sklepu wykorzystałam / I used from the shop:

   

Jak we śnie II - 02   

   


... jeszcze stempelki... / ....and stamps....



Pozdrawiam / Regards
Natalia / Bluebell Chandlery

11 komentarzy:

  1. Cudne foldery :)
    dziękuję za digi stempelki, na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i proszę się częstować stempelkami :)

      Usuń
  2. Dziękuję za digi - szukałam czegoś podobnego :) Foldery są urocze, szczególnie przypadły mi do gustu te dla Hani.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo proszę, częstuj się :), miło mi, że foldery podobają się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze te foldery fajnie wszystkie spersonalizowane, dzięki za stempelki na pewno kiedyś skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ,wesołe i gustowne prace..

    OdpowiedzUsuń