środa, 28 września 2016

Layout z Wikingiem/ Layout with Viking

Dzisiaj prezentuję Wam mój nowy layout ze zdjęciem aktora grającego w serialu "Wikingowie". Jego magnetyczne spojrzenie po prostu mnie zahipnotyzowało.

Today I present to you my new layout with photo the actor in the TV series "Vikings". His magnetic eyes just me hypnotized.


I kilka szczegółów projektu: 
And here some details of the project:

kilka zbliżeń:
some close-ups:


Bardzo podoba mi się gra kolorów niebieskiego i zielonego, którymi pomalowałam tło. Odbiłam wzór białym gesso 13arts przy pomocy maski . Wykończyłam tło przy użyciu kilku odcieni tuszów Distress oraz białym i czarnym splashem 13arts.

I really like the play of colors of blue and green, which I painted background.  I created some texture in the background using 13arts white gesso and a stencil.
I finished background using several shades Distress inks and the black and white splash 13arts.



Tło i elementy ostemplowałam stemplem CREAlies:
Background and details stamping stamp CREAlies:



Przy pomocy innego szablonu odbiłam wzór za pomocą  pasty strukturalnej Daily Art
For the help of another template I bounced pattern  paste structural Daily Arts.


Użyte produkty:
Products used:


  

  
  
  

Dziękuję i zapraszam na następną inspirację.
Thank you for your attention and invite you to the next inspiration.



11 komentarzy:

  1. Ooooo oooo... dziś mi zabrakło słów...!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO, ooo, ależ te oczy działają na kobietki!

      Usuń
  2. Łał!!! ale cudo !! niesamowita praca,
    postać trochę mroczna, tajemnicza ...
    całość - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, Roma fantastyczna praca, po prawdzie to myślałam, że na fotce nasz rodzimy Wiedźmin ;) też fajnie wygląda ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wiking niczego sobie, to i layout ładny wyszedł.

      Usuń
  4. zawiało grozą hehehe ale efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń