piątek, 2 września 2016

Nowości, nowości i coś jeszcze...

Cześć!
Dziś wpadłam tu z krótką aczkolwiek konkretną wizytą. Mianowicie skręciłam filmik ( starałam się go skrócić jak najbardziej), o tym co nowego znajdziecie na essowych półeczkach. Śpieszcie się, bo jeszcze tylko dzisiaj powakacyjna promocja i podwojone tekturki!




W filmiku zobaczycie nowe papiery Galerii Papieru, wykrojniki Memory Box, Crealies i Marianne Design. Są też albumy i podobrazia.

I coś jeszcze... Ale tego już dowiecie się z filmiku





Pozdrawiam



5 komentarzy:

  1. Fajna prezentacja. Świetne tekturki świąteczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A tekturki są jeszcze ładniejsze na żywo. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Właśnie paczka do mnie idzie ... żałuję, że nie mogłam bardziej zaszaleć (ach te ograniczenia) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam. Ale zawsze lepszy rydz niż nic, prawda? Pozdrawiam :)

      Usuń