poniedziałek, 19 września 2016

Z sową na straży...

Witajcie / Hello ,

Witajcie w ten piękny, słoneczny dzień, przynajmniej u mnie.
Pełna optymizmu przedstawię Wam dziś moją inspirację, którą przygotowałam.
Zrobiłam malutki notes, rozmiar... połowa A6. 
Wykonałam go tak by wyglądał na stary. 
Postrzępiłam kartki, pomalowałam rozpuszczoną kawą, 
zrobiłam stempelki tu i ówdzie, i przyodziałam.

Tak więc nie dość , że wygląda staro to jeszcze pachnie kawą.
Hm... co o tym myślicie??? Brzmi ciekawie???!!!


I welcome you in this beautiful, sunny day, at least for me.
I'm full optimistic introduce to you today, my inspiration , I have prepared.
I made a tiny notebook, size ... half A6. I made it so that it looked old. 
I tattered pages, painted the dissolved coffee, made a stamp here and there, and clothed him.

So, not quite that looks old it also smells of coffee.
Hm ... what do you think ??? It sounds interesting???!!!



Zapraszam na zdjęcie i video tutorial.
Mam nadzieję, że się wam spodoba :).

I invite you to watch photos and video tutorial.
I hope you enjoy it :).







video tutorial


ze sklepu wykorzystałam / I used from the shop:

DecoArt Medium Gesso White
ROSE PETAL
      c2f834528ff2a8175ffc010762b52bc1.jpg     99f8bd8e2badb76814f42cf0d82ea565.jpg




Pozdrawiam / Regards
Natalia / Bluebell Chandlery







8 komentarzy: