piątek, 9 września 2016

Pastelowo złoty blejtramik

To znowu ja. :)

Mam nadzieję, że zapisaliście się już na warsztaty make&take w Poznaniu i się z Wami zobaczę. Już nie mogę się doczekać tego wspaniałego spotkania. Zaglądajcie na nasze stoisko, bo będzie się działo!

Teraz przedstawię Wam moją dzisiejszą inspirację. Spośród ciekawych nowości w sklepie wybrałam na pierwszy ogień podobrazie. Z czystym sumieniem mogę polecić tego producenta. Mimo licznych zabiegów wodno- grzewczych oparło się przemiękaniu czy deformacji. Mój #1

W pracy jak zawsze wykorzystałam tonę materiałów od 13 Arts plus pastę pękającą DecoArt czy Glossy Accents Crackle. Wszystko znajdziecie na końcu posta.










Dziękuję za odwiedziny
Pozdrawiam
Magda



W pracy skorzystałam z ...





Gardenia kremowaDecoArt Medium Crackle PasteRAINBOW COLOR - Pink - różCrackle Accents 2ozMedium żeloweNiezapominajki     Wosk - Gilding Wax Patina  RAINBOW COLOR - Sky Blue - błękit  Podobrazie bawełniane Art Student 13x18 cm Mikrokulki szklane - D2

6 komentarzy:

  1. Przepiękna praca tyle mediów....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Tak , jakoś nakładaniu nie było końca. :)

      Usuń
  2. Media - temat dla mnie nieogarniony. Ale oglądam z przyjemnością, zwłaszcza tak piękne wykonania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, Magda ja po prostu dostaję oczopląsu od Twoich cudownych inspiracji, to jest niesamowite, te piórka, kwiatki, faktury, czad

    OdpowiedzUsuń