czwartek, 27 września 2018

Essowe damaski- nowa kolekcja papierów

Dzień dobry. 
Witam Was serdecznie w mojej dzisiejszej inspiracyjnej przygodzie. Dotarły do mnie nasze nowe cudne, Essowe papiery!!! Cała kolekcja jest wprost fenomenalnie obłędna. Oczy same uśmiechały się na widok kolejnych arkuszy, a ten niebieski został nawet przejęty przez tajne siły mojego Juniora i powiedział, że to jego i nie odda. Dopiero  obietnica wakacyjnego, nadmorskiego lo`sa sprawiła, że odzyskałam. Teraz leżą w tajnej skrytce i czekają, aż się za nie zabiorę tak konkretnie. Dzisiaj się z jednym przywitałam i wykonałam czekoladownik. Karta fajnie się pocięła, nie strzępiła i dobrze złapała z taśmą dwustronnie klejącą. Wytrzymała też bigowanie oraz odrobinkę złotej mgiełki. Więcej opowiem już wkrótce a dzisiaj zostawiam Was w towarzystwie damasków. :) 

Pozdrawiam







W pracy wykorzystałam:


Czekoladownik - kremowyVintage damasks 02 ÅaÅ„cuszek - ramki okrÄ…gÅ‚e - tekturka do scrapbookingu
Róża biała - zestaw kwiatów tekstylnych z liśćmi Gałązki jagód - ciemne złote

3 komentarze: