piątek, 21 września 2018

Wakacyjnych wspomnień czar...

Witajcie!

Jesień zliża się wielkimi krokami...Moja dzisiejsza inspiracja przekornie zachęca do wakacyjnych wspomnień:). Mam nadzieję, że przekonam Was do mediowania dzisiejszą pracą tym bardziej, że bazy HDF znajdziecie u nas w sklepiku w promocji :)

Szeroki asortyment past strukturalnych skłonił mnie do zastosowania na bazach różnych struktur-nierówności, spękań, ziaren...całość dopełniły farby i mgiełki. Przestrzenie między elementami wypełniłam gazą, mchem i gałązkami.








Wykorzystane materiały
Żaglówka mała - HDFLatarnia duża - HDF Kotwica średnia - HDF
Napis Ahoj przygodo - dekor z HDFButeleczka szklana przezroczysta 22x50 mm Gałązki zielone z kuleczkami
Mgiełka Mixed Media Vintage Spray, ciemnoniebieskiAyeeda Medium - Gesso Białe Ayeeda Mists Pearl - Pearl Brown  - brąz
Tusz SPLASH! - BiałyAyeeda Mists Chalk -  Indigo Mgiełka Mixed Media Vintage Spray, czarny
Kolekcja BombLOVE- ramka kwadratowa - tekturka do scrapbookinguAyeeda Medium żelowe HEAVY 120 ml Masa pumeks Renesans 125 ml










8 komentarzy:

  1. Prześliczne ☺ wszystko już zmierza w stronę jesieni i świąt, a tu jeszcze wakacje w rozkwicie ☺ aż się rozmarzyłam 😌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Prawda...na wielu blogach już baaardzo świątecznie...a mi żal żegnać sie z piękną pogodą:( Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Przepiękna pamiątka z wakacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry sposób na zachowanie na dłużej wakacyjnych wspomnień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wspomnienie wakacji. Praca jest wyjątkowa i piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.Cieszę sie,że się podoba:) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń