środa, 19 września 2018

Świąteczna kartka z reniferem.

W essowym sklepiku pojawiła się nowa kolekcja świątecznych tekturek "Ho ho ho". Wśród nich jest...renifer ;)
Skradł moje serce, jak tylko go zobaczyłam. Dlatego tez w dniu mojej inspiracji postanowiłam go użyć. 




W pracy wykorzystałam papier ze świątecznej kolekcji UHK i zupełnie nieświątecznej, essowej kolekcji Hello lovely 03

Materiały ze sklepu:

Old-Fashioned Christmas - DIARY - papier do scrapbookinguHo ho ho - renifer - tekturka do scrapbookingu  Hello lovely 03 - papier do scrapbookingu  


Renata


11 komentarzy:

  1. Ale słodziak z niego:)) Śliczna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu kto powiedział, że kartki świąteczne powinny być tylko ze świątecznych papierów �� A kartka wyszła super! No ale z takim reniferowym pomocnikiem nie mogło być inaczej ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście super ten renifer :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka. Nie może być inaczej, bo słodziak z tego reniferka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Renifer pięknie pasuje do świątecznej kartki i od razu robi się miło na sam jego widok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniferek jest słodki, piękna zimowa kartka.

    OdpowiedzUsuń