niedziela, 9 września 2018

Kwiatowa, mixmediowa ramka z blejtramem

Witajcie moi mili.

Już dawno nie usiadłam do pracy z taka przyjemnością. Chodziła za mną ta ramka kilka dobrych tygodni i gdy do niej usiadłam na trzy raty to aż mnie ręce świerzbiły, kiedy to wszystko przeschnie. Pierwsza faza to bowiem ułożenie kompozycji i czekanie, aż dobrze wyschnie, by się nie poprzesuwało nadto. Druga część to bowiem kompletne zagessowanie na biało wszystkich elementów, by można im było nadać kolor w fazie trzeciej. I tak oto piękne kwiaty ze sklepiku zrobiły za mnie ogromną część pracy, gdyż są po prostu mega śliczne. I pora narobić zapasów bo jak tak cudnie się na nich pracuje, to już w głowie kolejne projekty się rodzą. 
Kolory takie, troszkę nie moje ale przyjemnie się na nich pracowało i nie musi być wszystko jednakowe, prawda? I jak Wam się podoba?

Buziaczki!








Pozdrawiam.



W pracy wykorzystałam:

  

  

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😚 Pozdrawiam serdecznie ☺️

      Usuń
  2. Świetna praca. Fajne kolory. Trochę jesienią już zapachniało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komplement Tak istotnie zapachniało już wiosną, ale cóż Taki mamy klimat 😉 Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Ale piękna praca i te kolory. Cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita ramka. Kolory jesieni

    OdpowiedzUsuń