poniedziałek, 3 września 2018

Ślub

Witajcie:)
W dzisiejszej inspiracji chciałam się z Wami podzielić ślubną kartką, którą wykonałam z papierów Studio75 Cherry Blossom. Karteczka warstwowa, gdzie kompozycję umieściłam na tagach. Kolorystyka nie jest typowo ślubna, ale myślę, że nie tylko pastele sprawdzają się w tego typu pracach. Co o tym sądzicie? Wykonana na gotowej bazie od Rzeczy z papieru. Wspaniale sprawdziła się tutaj nasza tekturka pary ślubnej oraz serwetka z kolekcji Arabeski.






Pozdrawiam serdecznie 


WYKORZYSTANE MATERIAŁY

Cherry Blossom 01 - papier do scrapbookinguBaza do kartki 14x14 cm - ecru Cherry Blossom 03 - papier do scrapbookingu
Arabeski - serwetka średnia 2 szt. - tekturka do scrapbookinguCherry Blossom 04 - papier do scrapbookingu Cherry Blossom 02 - papier do scrapbookingu
Sznurek dratwaPara ślubna 1 - tekturka do scrapbookingu Sizal naturalny
Kosteczki dystansowe 2mm bloczek


11 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się kolorystyka, kartka jest przecudna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalny pomysł. Kartka ma swoją duszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię połączenia z czernią ale nie zawsze jestem pewna czy ona pasuje.Tutaj pokazałaś że nawet w kartce ślubnej się da i fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo:)mam nadzieję, że zainspirowałam do własnych eksperymentów:)Pozdrawiam

      Usuń
  5. Choć kolory może nie typowo ślubne, to karteczka jest świetna! Podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kartka jest bardzo wyrazista za sprawa kolorów. Jednak nadal pozostaje elegancka i bardzo klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) starałam się by właśnie była wyrazista. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń