środa, 17 października 2018

Gościnna Projektantka - Magdalena

Cześć :)

Mam na imię Magda, mieszkam w Łodzi, na co dzień jestem prawnikiem, a od ponad dwóch lat, po godzinach, w ramach pewnej odskoczni - bawię się papierowym rękodziełem - zaczęłam od robienia exploding boxów i albumów, teraz zdarza mi się popełniać również kartki i zaproszenia. W sieci istnieję jako Magdziorkowy Handmade - prowadząc bloga oraz stronę na fb.




Staram się by moje prace były zawsze jak najbardziej indywidualne i dopasowane do osoby, dla której są tworzone, zawsze przed zrobieniem boxa czy albumu lubię się o danej osobie czegoś dowiedzieć - czym się zajmuje, jakie są jej zainteresowania, pasje i w ten sposób stworzyć coś oryginalnego. Im bardziej ciekawy temat - tym większe dla mnie wyzwanie, któremu zawsze staram się sprostać, czasami stając na głowie i wymyślając jak to ugryść.





Uwielbiam poznawać nowe techniki, eksperymentować z tymi dobrze mi już znanymi, cały czas się rozwijam i idę do przodu. Inspiracje do swoich projektów czerpię dosłownie ze wszystkiego, im bardziej oryginalnie tym ciekawiej. Kocham tekturki i papiery, za każdym razem kiedy wychodzą nowe kolekcje nie mogę się nim oprzeć, zachwycam się dosłownie wszystkim i kombinuję jaki projekt wykonać by wykorzystać to czy tamto - uwielbiam scrapbooking!!!






Pozdrawiam serdecznie,
Magda - Magdziorkowy Handmade


3 komentarze: