poniedziałek, 15 października 2018

Kartka świąteczna..

Hej, przyszedł czas na moją ostatnią inspirację dla Was na blogu Essów-Floresów. To był naprawdę fantastyczny czas w którym mogłam pracować w przemiłym zespole. Bardzo dziękuję za tę szansę z pewnością utkwi mi w pamięci na dobre. Polecam Wam z całego serca i jeśli będzie tylko możliwość to wysyłajcie swoje zgłoszenia bez wahania ,a z pewnością nie pożałujecie.Wracając szybciutko do pracy to przygotowałam dla Was kartkę świąteczną w zasadzie bardzo prostą z przecudnych Essowych papierów i dodatków. Są przepiękne, zajrzyjcie do sklepiku tam znajdziecie całą kolekcję.. Dorzuciłam dwa równie proste kwiaty z foamiranu i gotowe. Zerknijcie. :) 





użyłam:

      

  





Dziękuję z całego serca i pozdrawiam gorąco. <3 


4 komentarze:

  1. Szkoda, że to Twój ostatni post :( pięknie inspirowałaś, pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdego przychodzi pora ale dziękuję z całego serca. Pozdrawiam gorąco :) :*

      Usuń
  2. Piękna kartka. Bardzo klimatyczna.
    Dziękuję za Twoje inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za wszystkie komentarze i dobre słowo. Ściskam gorąco :)

      Usuń