niedziela, 7 października 2018

Kartki z okazji Chrztu z Bananarama UHK Gallery

Witajcie :)
W dzisiejszej inspiracji chciałam Wam przybliżyć kolekcję UHK Gallery Bananarama.Mam nadzieję, że uda mi się przekonać niezdecydowanych do zakupu gdyż kolekcja jest jest naprawdę śliczna:)
Przygotowałam trzy różnorodne w formie kartki z okazji Chrztu Świętego.
Pierwsza zamykana wiązaniem ze wstążki gdzie dominują arkusze w różu. Wspaniale sprawdziła się tutaj ramka 3d z kolekcji Royal, w którą wkomponowałam zdjęcie.
Druga to forma sztalugowa. Powiem szczerze,że wykonanie w takiej formie nie trwa dłużej od tradycyjnej kartki, natomiast efekt zdecydowanie piękniejszy:) Kartkę zdominowały arkusze żółte, a całości dopełniła  ramka z kwiatuszkami w tle wraz ze zdjęciem.
Trzecia praca to standardowa kartka, tutaj przy wykonaniu skupiłam się na wielowarstwowości. Pomógł mi zestaw ramek w dwóch rozmiarach, który wzbogaciłam tekturką aniołka.

Trzy różne ramki, trzy różne kartki .... Mam nadzieję, że efekt mojej pracy Wam się spodoba i zachęci do własnych eksperymentów z Essowymi tekturkami :)












WYKORZYSTANE MATERIAŁY

Ramka - Z kwiatuszkiem w tle - tekturka do scrapbookinguBananarama - zestaw papierów do scrapbookingu Baza do kartki 14x14 cm - ecru
Aniołek klęczący chłopiec - tekturka do scrapbookinguZestaw ramek ozdobnych - tekturka do scrapbookingu Kolekcja Royal - ramka 3d koło
Kwiatki różyczki 15 mm - różoweGałązki zielone z kuleczkami Jaskier ecru - pęczek kwiatów tekstylnych
Kosteczki dystansowe 2mm bloczekSizal naturalny Satynowa pasta strukturalna - różowy topaz - Daily Art
Klej Magic - tubka

4 komentarze: