wtorek, 9 października 2018

Kurs - Koperta na pieniądze

Dzień dobry. 
Dziś łatwy kurs na kopertę, którą możecie wykorzystać do włożenia banknotów. Ja swoją zrobiłam pod wymiar pudełeczka, do którego będzie włożony właśnie taki prezent. Ozdobicie taka paczuszkę według własnego uznania. Ja skorzystałam z nowej kolekcji essowych papierów i to jednego arkusza, z którego wyjdą Wam dwie takie koperty. 



Do wykonania będzie potrzebna miarka w calach, bigownica lub mata i nożyczki oraz nożyczki lub trymer.

Z szerokości tniemy 5,5 calowy pasek i długości 12 cali. Bigujemy go na tych wąskich paseczkach. Natomiast tam gdzie grube odcinamy. Powstały mały pasek przecinamy na pół by powstały dwa boczki koperty. Małe paseczki podklejamy taśmą dwustronną lub klejem i wklejamy w środek koperty tak byśmy mieli trzeci wymiar na plik banknotów. 
Zamknięcie i ozdoby wykonajcie według własnego pomysłu, lub tak jak ja skorzystajcie z płótna, kwiatów, odrobiny gessa i akwareli.









W pracy wykorzystałam:

Vintage damasks 01
Akwarela w kostce 1,5 ml  - 14 CarmineAyeeda Medium - Gesso BiaÅ‚e Mieczyk kremowo-żółty - zestaw kwiatów tekstylnych 

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Prosty i szybki w wykonaniu a jak się fajnie ozdobi to cieszy oko. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Podoba mi się i to bardzo! Śliczne papierki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo papierki są genialne. 😀 I dziękuję za komplement :)

      Usuń
  3. Śliczna koperta. I bardzo fajny, jasno przedstawiony kurs.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosty kursik i pięknie ozdobiona koperta.

    OdpowiedzUsuń