sobota, 27 października 2018

Straszny dworek czyli essowy domek w Halloweenowej odsłonie

Dzień dobry.
Zapewne znacie i lubicie jedną z tych tekturek, obok których nie jesteście w stanie przejść obojętnie. Mówię o domku, który kilka zim wstecz uświetnił Wasze domy za sprawą projektu Lidki . Bo miałam okazję podziwiać wiele jego odsłon w wykonaniu essowych fanów przez te kilka lat w DT. I ja wzięłam go na warsztat i stworzyłam coś nietypowego. 
Ponieważ zbliża się Halloween postanowiłam nadać mu właśnie taki upiornie- dyniowy look. I choć sama idea straszenia wydaje mi się szalenie wesoła, to jeszcze lepiej usposabia mnie kolorystyka tych zabaw. Pomimo mojego zamiłowania do niebieskości bardzo lubię ubrudzić się właśnie w czerniach, pomarańczach i fioletach. W pracy wykorzystałam tekturki łańcuchy z nowej kolekcji. Wszystko co potrzeba znajdziecie na dole posta. 






Pozdrawiam


W pracy wykorzystałam

Ayeeda Medium - Gesso CzarneŁaÅ„cuszek - ramki kwadratowe - tekturka do scrapbookingu Domek 3d - tekturka do scrapbookingu 

Ayeeda Shiny Powder - OrangeTusz SPLASH! - Violet Glitter  Tusz SPLASH! - BiaÅ‚y
Pasta woskowa SeeArt - Metal FioletAyeeda Medium żelowe HEAVY 120 ml  

7 komentarzy:

  1. Rewelacyjny! Aż się prosi wersja zimowa do pary ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ale jakoś mam ochotę trochę inaczej Wam te domki pokazywać. 😁 Bo ja szalona estetycznie jestem. Ale z przyjemnością zobaczę Twoją interpretację. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Niesamowita feria barw! Bardzo mi się podoba całość i poszczególne elementy tego domku :) pięknie Ci wyszło, pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń