niedziela, 21 października 2018

Świąteczna ozdoba

Witajcie :)
W dzisiejszej inspiracji przygotowałam dla Was świąteczną ozdobę:) Można powiedzieć, że praca recyklingowa, gdyż do jej przygotowania wykorzystałam stand reklamowy na plastry( na co dzień jestem farmaceutą i takich trochę zbędnych gadżetów u nas pod dostatkiem ;) )
Całość okleiłam arkuszem z kolekcji Vintage damasks 01 stroną jasną, następnie dodałam porwane elementy błękitu. Brzegi pokryłam białym gesso zmieszanym z magic powder i brokatem- uzyskałam efekt śniegu ;). Na koniec poprzecierałam złotą pastą.
Tekturki pokryłam farbami akrylowymi 3D...Musicie przyznać, że prezentują się cudnie :)










Pozdrawiam serdecznie :)



WYKORZYSTANE MATERIAŁY

Ho ho ho - narożnik - tekturka do scrapbookinguVintage damasks 01 - papier do scrapbookingu Ho ho ho - border - tekturka do scrapbookingu
Magic! PowderHo ho ho - shaker box Bombka - tekturka do scrapbookingu Ayeeda Medium - Gesso Białe
Sizal naturalnyBrokat  opalizujący - drobny nr 1 Cynamon laska 6-10 cm
Pasta pozłotnicza - złoto dukatowe


8 komentarzy: