środa, 7 listopada 2018

Gościnna projektantka - Aleksandra

Witajcie !

Na imię mam Aleksandra . Jestem mamą trzech cudownych córek i żoną swojego męża ;)
Od zawsze pasjonował mnie świat ręcznych robótek , od siedmiu już lat swoje prace publikuję na blogu Radosne ręko-czyny 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka swoich najnowszych karteczek już w tematyce bożonarodzeniowej - wszystkie oparte na essowych papierach i tekturkach . 
No to zaczynamy ;)









A tu kartka z essowym digi stempelkiem - pamiętacie go ?



I cudny shaker box w kształcie okienka :



Mam nadzieję , że moje świąteczne propozycje Wam się spodobają . Jak widać na zdjęciach , wszystkie kolekcje papierów i tekturek świetnie się ze sobą dogadują , można je spokojnie ze sobą mieszać :)
Bardzo dziękuję za zaproszenie mnie na gościnne strony bloga Essy-floresy - pozdrawiam Was serdecznie :)


5 komentarzy: