niedziela, 18 listopada 2018

Herbaciarka

Dzień dobry,

ostatnio pokazywałam powstającą herbaciarkę, dziś przychodzę do Was już z gotową pracą. Po prostu nie mogłam odmówić sobie przyjemności przetestowania tego, co zmalowałam ;)


Herbaciarka jest bardzo prosta w złożeniu. Sam domek wygląda tak:


Nie ma żadnych otworów czy okienek, by łatwiej było go okleić.
Jednak na dodatkowym arkuszy znajdziecie napisy oraz jedno duże okno z okiennicami, okrągłe okienko oraz napisy


Tektura, podobnie jak inne tekturki nadaje się do mediowania czy malowania. Można oczywiście oklejać go papierem.


W moim domku są zdejmowane daszki. Obie części skleiłam i dodatkowo podkleiłam od spodu paskiem papieru. Dzięki temu  można łatwo nałożyć kolejną porcję herbaty.


Na arkuszu znajdziecie trzy rodzaje herbaty. Oczywiście to już dowolność, czy je wykorzystacie ;)


Fajnym elementem wykończeniowym są okienka i okiennice. Ja pod swoje dodałam kolorowy papier oraz szybki takie, jak są w shaker boxach


Całość oczywiście została ozdobiona dekoracją kwiatową. Jeszcze nie zimową, choć już utrzymaną w niebieskiej tonacji. Oczywiście do ozdobienia domu wykorzystałam papier z naszej ostatniej kolekcji Vintage damsks nr 01.


Ja Wam się podoba taki rodzaj herbaciarki?

UWAGA:

I jeszcze jedna informacja: tylko dzisiaj, w niedzielę, do każdego zamówienia o wartości powyżej 75 zł (bez kosztów przesyłki) dorzucam herbaciarkę gratis :)

Pozrawiam
Materiały:

  

  

3 komentarze:

  1. Piękny projekt. Idealna na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pięknie. Ten papier w oknach wygląda jak firaneczka. Gdybyś nie napisała, że dałaś tam papier, to nie wpadłabym na to. Cudne.

    OdpowiedzUsuń