czwartek, 15 listopada 2018

Zimowy wieczór

Dzień dobry :)

Trudno wyobrazić sobie, że do świąt zostało tylko 6 tygodni, gdy za oknem jeszcze jesiennie, ciepło i czasami przyświeca słońce... Jednak powoli trzeba zacząć się nastrajać by zacząć tworzyć kartki, prezenty i dekoracje.
Dziś, po długiej przerwie, przychodzę do Was z mediową pracą - ot, taki zimowy, może tuż przedwigilijny wieczór...


Dla potrzeb tego obrazka powiększyłam tekturkę Domki. Do górnej część blejtramu przykleiłąm śnieżynkowe narożniki z kolekcji Ho ho ho. Pojedyńcze śnieżynki, które możecie znaleść w zawsze dołączanych gratisowych paczkach wykorzystałam do uzupełnienia nieba oraz dekoracji domków. Całość, po przyklejeniu kompozycji i nałożeniu przez maskę pasty strukturalnej pomalowałam czarnym gessem. Po wyschnięciu przyszedł czas na zabawę kolorem, w ruch poszły mgiełki - tylko 3 kolory: biały, ultramaryn i odrobina turkusu. Dla podkreślenia faktury i dodania lekkiego blasku niebo i gwiazdy lekko przetarłam srebrnym woskiem, budynki zaś woskiem o kolorze oliwkowego złota.


Aby całość lekko rozjaśnić na dole stworzyłam dekorację z mchu i jasnych dodatków. Nawet sama zrobiłam kwiat, choć nie przepadam za ich robieniem ;)


Na koniec całość leciutko pochlapałam opalizującym spashem, dzięki czemu w rzeczywistości pięknie się mieni.


Jak Wam podoba się moja wizja zimowego wieczoru?

Pozdrawiam

Materiały:

  

  

  

  

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa praca. Nastrojowa. Chociaż skojarzyła mi się mocno ze smogiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) i czar drogi mlecznej prysnął..... ;)

      Usuń
    2. Praca jest urzekająca. A skojarzenua chodzą swoimi drogami.
      Pewnie temu, że w Rybniku widać czym oddychamy.

      Usuń
  2. zachwycająca mediowa praca :)

    OdpowiedzUsuń