wtorek, 27 listopada 2018

Ślubny komplet

Dzień dobry.

Dziś zaprezentuję Wam ślubny komplecik jaki niedawno wykonałam, by wręczyć go jako podarunek na nowej drodze życia Młodej Parze.  Wykorzystałam przepięknie delikatną kolekcję Hello Lovely i wyciełam dodatki z arkusza 07 tej kolekcji. Naprawdę nie potrzeba wiele, bo praca sama się tworzy.

A Wy lubicie essowe papiery w swoich pracach? Koniecznie napiszcie w komentarzu które.









W pracy wykorzystałam

Hello lovely 05 - papier do scrapbookinguHello lovely 01 - papier do scrapbookingu Hello lovely 07 - papier do scrapbookingu 

Sizal naturalnyBordery - ornament 1 - tekturka do scrapbookingu PudeÅ‚ko DL z okienkiem i bazÄ… - biaÅ‚e

Pozdrawiam


6 komentarzy:

  1. Piękny, bardzo elegancki komplet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Pozdrawiam cieplutko 🤗

      Usuń
  2. Świetny komplet, elegancki w swej skromności. Jestem miłośniczką elementów do samodzielnego wycinania i te z essowych kolekcji oczarowują mnie tym, że są ozdobą samą w sobie 😍
    A przepraszam, tak dopytam 😀 Tym razem bez mazania i chlapania? 😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko dziękuję za komplement zarówno dla mojej pracy jak essowych elementów. Faktycznie "robią" pracę i już więcej nie trzeba się starać. A co do stylu to faktycznie mocno nie mój ���� Ale staram się przecierać nowe horyzonty. �� Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń