niedziela, 25 listopada 2018

Świąteczne ozdoby

Witajcie !
Od dziś mam przyjemność inspirować Was jako członkini tutejszego DT :) Dziękuję za zaufanie i możliwość dołączenia do zespołu.
Chciałam Wam pokazać kilka prostych świątecznych ozdób. Za bazę posłużyły mi puszki po ... konserwach rybnych ;) Za to do ozdobienia użyłam już  artykułów bardziej konwencjonalnych. Zrobiłam  małe zawieszki , które świetnie ozdobią każde wnętrze.













Ze sklepu Essy-floresy wykorzystałam :



Miłego dnia :)



4 komentarze:

  1. Śliczne warstwowe kompozycje. Świetny pomysł na wykorzystanie puszek. Chyba muszę kupić kilka konserw i spróbować zrobić podobne ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - jak zrobisz swoje ozdoby koniecznie się pochwal :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń