środa, 21 listopada 2018

Zimowy tag...



Witajcie :)

W dzisiejszej inspiracji przychodzę do Was z zimowym tagiem:) Zauroczona kolekcją naszych papierów Vintage Damasks przygotowałam pracę z wykorzystaniem arkusza czerwonego i niebieskiego oraz arkusz z elementami do wycinania. W mojej kompozycji znajdziecie takturkę ze śnieżkami. Składa się z dwóch części,spodnią pomalowałam czerwoną farbą 3D, resztę oprószyłam brokatem i drobinkami imitującymi śnieg:)

Listki pokryłam białym gesso i zieloną mgiełką.

Mam nadzieję, że tag zainspiruje do tworzenia zimowych prac.








Wykorzystane materiały
Vintage elements - zestaw papierów do scrapbookinguVintage damasks 02 - papier do scrapbookingu  Vintage damasks 01 - papier do scrapbookingu
Pasta brokatowa - Daily Art - jaskrawa srebrnaBrokat proszek 0,3 mm jasnozielony Brokat proszek opalizujący biały
Mgiełka Daily Art - błyszcząca - perłowa zielonaSizal naturalny Gałązki Gaya - białe
Sznurek białyHo ho ho - ramka koło - tekturka do scrapbookingu Farba akrylowa 3D 50 ml - Metal czerwony 14

8 komentarzy:

  1. Podziwiam jak pięknie wszystko ze sobą współgra:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby zima tak wyglądała, nie miałabym nic przeciwko niej.

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja mam pytanie(chyba nietypowe)jakie są wymiary tego taga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc....11,7 na 19,1...dokładnie :) Pozdrawiam

      Usuń