środa, 4 listopada 2015

Bombkowe kartki

Witajcie :)

Rozpoczęliście już przygotowania świąteczne? 
Ja właśnie zrobiłam moje pierwsze i pewnie nie ostatnie w tym roku karteczki.
Jako bazę wykorzystałam ostatnią nowość tekturkową z naszego sklepu, a mianowicie bazę do kartek wyciętą z beermatu 1,5 mm.


Baza jest ładnie zakończona ozdobną falbaneczką, co dodaje uroku gotowej już pracy. 
Jej wielkość pozwala na spakowanie gotowej pracy do koperty o wymiarach 14 x 14 cm.

A to już moje gotowe prace. Wykorzystałam w nich oczywiście essowe tekturki, papiery i dodatki. Pełną listę produktów znajdziecie poniżej.






Mam nadzieję, że podoba się Wam nasza nowa baza do kartek :)

Lista użytych materiałów:
   
   
  
  
    

Pozdrawiam :)








16 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na bazę:) Nie tylko do wykorzystania jako karteczka ale też do zawieszenia jako ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :) dodam tylko, że w sklepie są też malutkie bazy o takim kształcie, które też świetnie się sprawdzą jako ozdoba choinkowa bądź zawieszka do prezentu :)

      Usuń
  2. Rewelacja ....bardzo bardzo uroczo i świątecznie .....zapachniało świętami :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki,świetna baza na kartki,całość przepiękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że nasz baza podoba się :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa baza. Karteczki są bardzo klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło mi, że się podobają :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  6. Taka baza jest rewelacyjna :) Mi się nigdy nie chce wycinać kształtu bombek a podobają mi się takie kartki, bo można je na choince zawiesić jako ozdoba :)
    A twoje bombeczki śliczne, zwłaszcza ta jasna, taka mroźna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał! Wspaniałe prace :) Wczoraj odebrałam essową paczuszkę więc i ja mam te bombeczki :D Będę działać :D

    OdpowiedzUsuń