czwartek, 5 listopada 2015

Kolory Jesieni

Lubicie jesień?


Ja przyznam, że średnio ;)

Ale - jest w jesieni coś co w jakiś sposób wynagradza mi brak przyjaznej temperatury ;) Są to KOLORY!!!


Uwielbiam kolory jesieni i o tym właśnie jest mój dzisiejszy scrap :)







LO wykonałam na białym tle, na które na początku nałożyłam przez maski pastę strukturalną, która utworzyła mi ciekawą fakturę  Następnie tło pocieniowałam farbkami i mgiełkami oraz postemplowałam.





Papiery, których użyłam mogą zaskoczyć, ponieważ są to papiery z kolekcji świątecznej!! Wykorzystałam arkusze UHK z kolekcji LOFT. Moim zdaniem idealne również do jesiennych prac!! :) Z resztą - sami oceńcie :)





Dodatki to oczywiście essowe tekturki - użyłam tutaj i tła z kółek i tekturek z zestawu liści. Świetnie się tu sprawdziły.







Dopełnienie całości to napisy wycięte z małych arkuszy, czarne kropki wykonane za pomocą pearmakera oraz chlapania pomarańczową mgiełką.





Co myślicie o tym, jak to wyszło?



Całą listę materiałów jakich użyłam do wykonania tego scrapa znajdziecie poniżej:



                       

Pozdrawiam :)



18 komentarzy:

  1. moim zdaniem wyszło super :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :)
      również pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. prawda, że można pokochać jesień za jej kolory? :)
      dziękuję :)

      Usuń
  3. Jest naprawdę "jak z bajki" :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jesień bardzo lubię:) Podobają mi się kolorki i cała kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za dobre słowo :)
      ja w sumie w tym roku też zaczynam myśleć, że może nie taka ta jesień zła jak ją zawsze odbierałam ;) ale w tym roku jest wyjątkowo ciepło :D

      Usuń
  5. Ja też tak średnio za jesienią przepadam, ale ta Twoja scrapowa jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kapitalnie!!!!! bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne , uwielbiam wypukłe struktury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też je bardzo lubię :)
      dziękuję za dobre słowo, pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Piękna polska złota jesień
    Cudnie uchwycona

    OdpowiedzUsuń
  9. Super przemyślane i pięknie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie :)
      cieszę się, że się spodobało :)

      Usuń